TACK FÖR EN UNDERBAR VANLIG DAG




MÅNDAG
 
Ligger i vår stora mysiga nyinköpta säng. Sängkläderna doftar nytt och är mjuka och fluffiga. I love it! Samtidigt lyssnar jag på Angnetha Fältskogs - Tack för en underbart vanlig dag, och tycker den är fin.
 
Eftersom att jag ej varit särskillt aktiv här på bloggen de senaste månaderna så är det lite svårt att veta var man ska börja. Har ju lite bilder som ändå tagits under tiden som gått. Så jag tänkte börja med att dela lite bilder från en mycket fin morgon då jag och Anders åt en tidig taco-lunch tillsammans. Finns inte så mycket bättre än en mysig start på dagen!

Kommentarer
Postat av: Johanna Kanin

Ja, helt vanliga dagar kan vara helt underbara hihi :)

2012-09-18 @ 02:55:13

Kommentera mitt inlägg eller skriv en hälsning här:

ditt namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (för privat bruk)

URL/Bloggadress:

din hälsning:

Trackback
RSS 2.0