NYTT HEM

Här kommer en liten smygtitt på de nyköpta möblerna.
 
FREDAG
 
Nu när jag och Anders har flyttat ihop har vi fixat och trixat lite i lägenheten. En hel del ljus och utsmyckning har tillkommit osv. Förra helgen var hans föräldrar på besök och hjälpte oss med några stora köp. Så nu har vi en splirrans säng och byrå! Så det var i prinsip det vi pysslade med hela förra helgen, för att allt skulle falla på plats.
 
Idag har vi börjat på ett nytt projekt (som jag trodde skulle vara "fort gjort"), men som visar sig ta betydligt längre tid... Lägenheten är nästa vi rakt igenom, men mörkbruna detaljer som fodväggar och så. Sen finns det två dörrar som är av trä. Dessa ska bli vita! Vi har nu målat ett lager på ena dörren. Nu ska den tydligen torka i 8 TIMMAR! Haha, det hade jag inte riktigt räknat med.
 
Anders har farit iväg på match och kommer hem ikväll. Jag hade planer på att måla klart själv lite senare, men dörren är så otymplig och tung att hålla. Så jag skaistället  hämta fram en flaska vin från källaren och ha en riktig mys-fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din fredag gillas!!! Imorgon blir de ett avsnitt av hemmafruarna! Smsar så fort jag ser det och kommenterar alla skandaler!

2012-09-21 @ 22:18:19

Kommentera mitt inlägg eller skriv en hälsning här:

ditt namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (för privat bruk)

URL/Bloggadress:

din hälsning:

Trackback
RSS 2.0