SÖNDAG



FORTFARANDE SÖNDAG

Ligger på soffan hos Anders och vilar medan han läser läxor. Kom hit för en timma sedan och innan det var jag på jobbet för att jobba lite extra. Varit en hyffsat trevlig dag, förutom att cykeln jag lånat av A hade fått punka då jag skullle cykla hem till honom igen. Så jag fick gå HELA vägen från Gustavs Torg till Värnhem... Okej, är inte världslångt, men tillräckligt när man är förkyld och klackad.

När Anders är klar ska vi laga mat, blir tacos. Och kanske, kanske ta en prommenad i parken här utanför. Om jag orkar. Tykte att jag fått nog av prommenader idag då A uttryckte sitt förslag. Annars blir et en lugn och skön kväll för oss.

Glad Söndag på er!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg eller skriv en hälsning här:

ditt namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (för privat bruk)

URL/Bloggadress:

din hälsning:

Trackback
RSS 2.0