NYSTART





SÖNDAGSKÄNSLA

Nyligen har jag vaknat till liv. Eller ja, vaknade klockan halv åtta då det var för ljust i rummet mitt. Men har sedan dragit mig till nu. Hatar mina ljusa rullgardiner!

Det jag däremot inte hatar är att sommaren är här. Fick bilder skickade till mig under veckan, både från mamma och moster Susanne, på hur det såg ut uppe i Boden. Tokigt hur stor skillnad det kan vara. Men jag klagar inte!

Igår var även jag och Sanna på tangokurs. Yeeh! Det var rikitgt roligt. Vi ska dit igen idag också, och sedan på onsdag är det danskväll för alla! Spännande!


Kommentarer
Postat av: Din danspartner

Haha, jo det var riktigt roligt! Vad ska vi göra nästa gång tro?;)

2012-05-06 @ 17:47:36
Postat av: Ann-Sofie

Haha, om vi nu tyckte det var så roligt i slutändan?! Nog vet jag att vi kommer på något. Får välsnart nått sms från dig, med någon deal som du hittat Groupon ;)

2012-05-06 @ 18:20:20
Postat av: Bläblöblå

Men whattafuuuck!!!!!!!! Lägg upp inlägget som vi sa nu!! Vill se garderobsresultatet!!! /du vet vem

2012-05-07 @ 21:51:12
URL: http://linnealive.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg eller skriv en hälsning här:

ditt namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (för privat bruk)

URL/Bloggadress:

din hälsning:

Trackback
RSS 2.0