INTE SOM TÄNKT



TISDAG

Fick en ilsken kommentar. Jag vet vem du är! Och ja, det blev inte som det var tänkt. Men garderoben är rensad och rummet halvt städat. Det är påväg!

Idag kommer min Anders hem från Karlshamn. Och det är jag såklart glad för! Så ikväll ska jag pyssla om honom. Eller tvärtom?!

Slänger upp ett litet kollage också. Som jag nu suttit med i en jävla evighet. Och jag är INTE nöjd... Men nu får den åka upp för orkar inte ägna tid åt detta mer. Vill slänga av mig kläderna och mysa ner i soffan en stund. Känner mitt smått febrig, försvinn försvinn med dig feber (om jag nu har någon?!)!

Något positivt är att jag och Malvina just hittade en ny låt med Gromer. Eller ja, var Malle som fann den. Vi klarar oss till våren - Norlie KKV ft Albin Gromer. GOOD!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg eller skriv en hälsning här:

ditt namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (för privat bruk)

URL/Bloggadress:

din hälsning:

Trackback
RSS 2.0