PROFILBILD


SÖNDAG

Ja mina fanzz (hehe). Idag har jag inte gjort så mycket. Vaknade av att Anders stod utanför dörren och ringde på. Vilket fint uppvaknande. Så hann jag krama på honom lite innan han skulle vidare på jobb. Stökade runt lite i lägenheten och drog en sväng på stan. Mötte upp A för en middag och sedan tillbaka till Kirseberg. Typ någonting så har dagen sett ut.

Skulle egentligen träffa pappa ikväll eftersom att han är på jobb här nere i skåne, men det blev senare än tänkt så han kommer hit imorgon istället. Jag längtar till jag får träffa min älskade pappa!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Tror bestämt att ni är två som längtar efter att träffas. Din pappa har planerat och funderat :-) Må gott tillsammans! Kram ak

2012-06-17 @ 21:46:03

Kommentera mitt inlägg eller skriv en hälsning här:

ditt namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (för privat bruk)

URL/Bloggadress:

din hälsning:

Trackback
RSS 2.0