PRINCESS OF CHINA



TORSDAG
Här sitter jag själv i soffan. Har jobbat och tränat och kommit mig hem för en halvtimme sedan. Usch så tomt det är i lägenheten, Anders jobbar till nio och far direkt hem till Karlshamn för att fira lillebror Pers student! Och jag ska jobba... Och sova ensam. Mes jag är! Varit och hämtat mig dröm/spökfångare så jag ska sova tryggt ikväll utan min underbara man som håller om mig.
Tröstar mig dock med juice och en himlans god smörgåstårta som jag kokade ihop igår. Åhh, nu såg jag att Spider-Man 3 går på tv också. Kvällen är räddad!
På lördag tar jag tåget till Falkenberg för att hälsa på Malvina. Då blir det, falkhallen, kolla Maskinen, Ullared (Gekås!), falkenbergs-pizza och så mycket mer. Längtar!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg eller skriv en hälsning här:

ditt namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (för privat bruk)

URL/Bloggadress:

din hälsning:

Trackback
RSS 2.0