KARLSHAMN

 
FREDAG
 
Har sammanlagt kollat 7 filmer på en och en halv dag typ. Viaplay! Haha. Nu ligger jag och kollar vilken min åttonde ska bli. Snuvig och lite hostig är jag med. Men börjar väl bli bättre. Pratade just med älsklingen i telefon, han är i Karlshamn. Dit jag sedan ska sätta mig i tåget mot.
 
Snart ska jag fixa mig lite. Torka bort snoret ur facet... Och rulla in mot centralstationen. Tråkigt bara att åka tag själv, hatar att resa. Men jag får iallafall träffa mannen om några timmar! Det är en tröst.
 
Ps. Susanne, om du ser detta så har jag sett dina sms. Min telefon är dock paj och beter sig konstigt igen. Så jag kan ej smsa tillbaka. Men hoppas att jobbet gått bra nu de första dagarna och att semestern varit bra! Så slinker jag iväg med ett sms så fort telefonen vill igen. KRAM ds.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg eller skriv en hälsning här:

ditt namn:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (för privat bruk)

URL/Bloggadress:

din hälsning:

Trackback
RSS 2.0